۱۴۰۳ دوشنبه ۴ تير
Monday, June 24, 2024
سال جهش تولید با مشارکت مردم
جستجو
امور دانش آموختگان
هزینه لغو تعهد آموزش رایگان به‌روز شد.
سوالات متداول در حوزه لغو تعهد رایگان
چگونه پرداخت خود را انجام دهم؟
پس از تایید و تعیین مبلغ در سامانه از سمت کارشناس دانشگاه، روی کد پیگیری درخواست خود در کارتابل کلیک نمایید؛ در انتهای صفحه باز شده، روی پرداخت کلیک کرده و به درگاه بانکی وصل شوید.
من درخواست خود را ثبت کرده ام اما گزینه پرداخت برایم فعال نشد؟
پس از ثبت درخواست، درخواست شما ابتدا بایستی توسط دانشگاه بررسی و تایید شود تا گزینه پرداخت برایتان فعال شده و بتوانید به صورت آنلاین پرداخت خود را انجام دهید.
درخواست خود را ثبت کرده ام. درخواستم نیاز به ویرایش دارد اما ویرایش اعمال نمی شود؟ با دانشگاه تماس بگیرید تا گزینه نیاز به بازبینی را برای شما فعال نمایند. در آن صورت امکان ویرایش برای شما فراهم خواهد شد. پس از آن روی کد پیگیری آبی رنگ درخواست ثبت شده خود کلیک نمایید.اصلاحات را روی همان درخواست ثبت شده انجام دهید و در انتها گزینه بروزرسانی (ثبت) را کلیک نمایید. درخواست جدیدی ثبت نکنید.( دقت نمایید گزینه هایی مثل رشته، گرایش ، تاریخ و .. امکان ویرایش پس از ثبت درخواست ندارند بنابراین در چنین مواردی دانشگاه باید درخواست را عدم تایید نماید تا درخواست جدیدی ثبت نمایید).
چرا گزینه لغو تعهد در قسمت خدمات برای من فعال نیست؟
به قسمت ویرایش پروفایل رفته و در مرحله سوم مقاطع تحصیلی خود را اصلاح، حذف و یا اضافه نمایید و تا مرحله آخر پیش بروید تا ثبت شود. دقت نمایید لغو تعهد دانشجویان وزارت بهداشت از طریق این سامانه انجام نمی گیرد. همچنین دانشجویان دوره شبانه، غیر انتفاعی، مجازی و آزاد نیاز به لغو تعهد ندارند. وضعیت تحصیلی خود را نیز چک کنید( در پروفایلتان) که باید فارغ التحصیل، انصرافی و یا اخراجی باشید.
چگونه لغو تعهد انجام دهم؟
(آزاد سازی مدرک) لطفا ثبت نام خود را تا مرحله آخر تکمیل نمایید. سپس از منوی خدمات قسمت اداره کل دانشجویان داخل برای لغو تعهد اقدام نمایید. دقت نمایید لغو تعهد دانشجویان وزارت بهداشت از طریق این سامانه انجام نمی گیرد. همچنین دانشجویان دوره شبانه، غیر انتفاعی، مجازی و آزاد نیاز به لغو تعهد ندارند. وضعیت تحصیلی خود را نیز چک کنید( در پروفایلتان) که باید دانش آموخته، انصرافی و یا اخراجی باشید.
در زمان ثبت نام اطلاعات و مدارکم را بارگذاری نمودم ولی در انتهای درخواست پرداختم موفق نبوده است آیا باید مجدد اطلاعات را وارد نمایم؟
تا زمانی که تمام مراحل ثبت درخواست بصورت کامل انجام نشود ، درخواست و اطلاعات شما ثبت نخواهد شد. زمانی که مبلغ پرداخت شده و پرداخت موفق باشد درخواست و اطلاعات شما ثبت شده و می توانید در کارتابل خود کد پیگیری را مشاهده فرمایید.
دانشجو مدعی است در سامانه ثبت درخواست کرده ولی در کارتابل دانشگاه درخواست ایشان وارد نشده. چطور بررسی کنم که مشکل از کجاست؟
 
تاریخ به روز رسانی:
1402/03/30
تعداد بازدید:
29777
Powered by DorsaPortal